Link on this page

キャラクタ アニメーション ノ スウリ ト システム : 3ジゲン ゲーム ニオケル シンタイ ウンドウ セイセイ ト ジンコウ チノウ
キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能 / 向井智彦, 川地克明, 三宅陽一郎共著

Material Type Books
Publisher 東京 : コロナ社
Year 2020.8
Language Japanese
Size viii, 228p : 挿図 ; 21cm

Hide book details.

4F reading room
798.507/M 112200452
9784339029093

Hide details.

Other titles colophon title:Mathematical models and systems for character animation : motion synthesis and artificial intelligence in 3D videogames
variant access title:キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能
Notes 引用・参考文献: p[218]-225
Authors  向井, 智彦 <ムカイ, トモヒコ>
 川地, 克明 <カワチ, カツアキ>
 三宅, 陽一郎(1975-) <ミヤケ, ヨウイチロウ>
Subjects BSH:ゲームソフト
BSH:コンピュータ・グラフィックス
BSH:アニメーション
Classification NDC8:798
NDC9:798.5
NDC10:798.507
ID 1000030914
ISBN 9784339029093
NCID BB31575890

 Similar Items