The design of everyday things / Donald A. Norman
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 1st Doubleday/Currency ed |
出版情報 | New York : Doubleday , 1990, c1988 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 257 p. : ill. ; 21 cm |
所蔵情報を非表示
所在 | 巻 次 | 請求記号 / 配架番号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 資料請求用紙 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4F閲覧室 |
|
757.2/N | 1210105095 |
|
0385267746 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Reprint. Originally published: The psychology of everyday things. New York : Basic Books, c1988 Includes bibliographical references (p. 241-247) Includes index Pagination of some prints: xiii, 257 p. |
---|---|
著者標目 | *Norman, Donald A., 1935- |
統一書名標目 | Psychology of everyday things |
件 名 | LCSH:Design, Industrial -- Psychological aspects
全ての件名で検索
LCSH:Human engineering |
分 類 | LCC:TS171.4 DC20:620.8/2 |
書誌ID | 6000317683 |
ISBN | 0385267746 |
NCID | BA21075522 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年9月23日以降
全貸出数:3回
(1年以内の貸出:0回)