Handbook of early advertising art : mainly from American sources / by Clarence P. Hornung
(Dover pictorial archive series)
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版情報 | New York : Dover , 1956 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 2 v. ; 31 cm |
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所在 | 巻 次 | 請求記号 / 配架番号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 資料請求用紙 | 予約 |
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(芸大) B2F書庫 |
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674.203/H | 1217004640 |
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禁帯出 |
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著者標目 | *Hornung, Clarence Pearson |
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件 名 | LCSH:Advertising -- United States -- History
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分 類 | LCC:Z208 DC:686/.0973 |
書誌ID | 6000386230 |
ISBN | 0486201236 |
NCID | BA14401273 |
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