Developing a corporate identity : how to stand out in the crowd / Elinor Selame, Joe Selame
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Chain Store Pub. Corp. , [1975] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 246 p. : ill. ; 27 cm |
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所在 | 巻 次 | 請求記号 / 配架番号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 資料請求用紙 | 予約 |
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(芸大) B2F書庫 |
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674.9/S | 1217049752 |
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0912016345 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Selame, Elinor Selame, Joe joint author |
件 名 | LCSH:Industrial design coordination LCSH:Public relations LCSH:Publicity |
分 類 | LCC:HD59 DC:659.2 |
書誌ID | 6000390602 |
ISBN | 0912016345 |
NCID | BA14048814 |
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