Direct marketing design 2 : creativity in direct response advertising / by the Direct Marketing Creative Guild ; editor [by] Richard N. Harbert
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : PBC International |
出版年 | c1988 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 242 p. : chiefly col.ill. ; 31 cm |
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所在 | 巻 次 | 請求記号 / 配架番号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 資料請求用紙 | 予約 |
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(芸大) B2F年鑑 |
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674.7059/M | 1218805346 |
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0866360611 |
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別書名 | 異なりアクセスタイトル:Direct marketing design two |
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一般注記 | Includes index |
著者標目 | Harbert, Richard N. Direct Marketing Creative Guild (U. S.) |
件 名 | LCSH:Direct marketing LCSH:Advertising layout and design LCSH:Advertising -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.122 DC19:658.8/4 |
書誌ID | 6000408606 |
ISBN | 0866360611 |
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