Link on this page

ドン シュルツ ノ トウゴウ マーケティング : コキャク エノ トウシ オ キギョウ カチ ノ ソウゾウ ニ ツナゲル
ドン・シュルツの統合マーケティング : 顧客への投資を企業価値の創造につなげる / ドン・シュルツ, ハイジ・シュルツ著 ; 博報堂タッチポイント・プロジェクト訳

Material Type Books
Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 2005.10
Language Japanese
Size xvii, 347p : 挿図 ; 22cm

Hide book details.

2F reading room
675.2/S 10601415
4478502617

Hide details.

Other titles original title:IMC : the next generation : five steps for delivering value and measuring returns using marketing communication
variant access title:ドンシュルツの統合マーケティング : 顧客への投資を企業価値の創造につなげる
Authors Schultz, Heidi
博報堂タッチポイント・プロジェクト <ハクホウドウ タッチ ポイント プロジェクト>
 Schultz, Don E.
Subjects BSH:マーケティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
ID 6000547099
ISBN 4478502617
NCID BA74339597

 Similar Items