ドン シュルツ ノ トウゴウ マーケティング : コキャク エノ トウシ オ キギョウ カチ ノ ソウゾウ ニ ツナゲル
ドン・シュルツの統合マーケティング : 顧客への投資を企業価値の創造につなげる / ドン・シュルツ, ハイジ・シュルツ著 ; 博報堂タッチポイント・プロジェクト訳
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
Year | 2005.10 |
Language | Japanese |
Size | xvii, 347p : 挿図 ; 22cm |
Hide details.
Other titles | original title:IMC : the next generation : five steps for delivering value and measuring returns using marketing communication variant access title:ドンシュルツの統合マーケティング : 顧客への投資を企業価値の創造につなげる |
---|---|
Authors | Schultz, Heidi 博報堂タッチポイント・プロジェクト <ハクホウドウ タッチ ポイント プロジェクト> Schultz, Don E. |
Subjects | BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
ID | 6000547099 |
ISBN | 4478502617 |
NCID | BA74339597 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:3times
※After September 23, 2020
Total Lendings:3times
(Lending within 1 year:0times)