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Commercial communication in the digital age : information or disinformation? / edited by Gabriele Siegert, M. Bjørn von Rimscha, Stephanie Grubenmann
(Age of access? grundfragen der informationsgesellschaft, ; 7)

データ種別 電子ブック
出版者 Boston/Berlin : De Gruyter
出版年 [2017]
本文言語 英語
大きさ 1 electronic resource (viii, 270 pages )

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URL (芸大)電子ブック 電子ブック(EBSCO: eBook Open Access Collection)
EB2200546
9783110416794

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資料種別 機械可読データファイル
一般注記 Open Access
Includes bibliographical references,
Editor's preface / Gabriele Siegert, M. Bjørn von Rimscha, and Stephanie Grubenmann -- Information and disinformation about advertising / Kati Förster and Ulli Weish -- Information and disinformation through advertising / Roland Mangold -- Information about users / Andrew McStay -- Inclusion of users in the creation of advertising / Chris Miles -- Information sources and consumer tribe integrators -- List of contributors : short biographies
Description based on print version record; resource not viewed
著者標目 Grubenmann, Stephanie,
Rimscha, Bjørn von, 1978-
Siegert, Gabriele,
件 名 BSH:Electronic books
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FREE:Advertising
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分 類 DC23:659.14/4
書誌ID ED00001729
ISBN 9783110416794

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