2000 early advertising cuts / [ed. by] Clarence P. Hornung
(Dover pictorial archive series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | New York : Dover , 1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | iv, 248 p. : ill. ; 31 cm |
所蔵情報を非表示
所在 | 巻 次 | 請求記号 / 配架番号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 資料請求用紙 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4F閲覧室 |
|
727/T | 1219608662 |
|
0486288439 |
|
|
書誌詳細を非表示
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Two thousand early advertising cuts |
---|---|
一般注記 | "An abridged republication ... of the third, revised edition (1956) of the pictorial volume of the two-volume work Handbook of early advertising art: mainly from American sources, first published by Dover in 1953"--T.p. verso "Fourth edition"--P. [iii] Includes bibliographical references (p. 241-242) and index |
著者標目 | Hornung, Clarence Pearson |
統一書名標目 | *Handbook of early advertising art |
件 名 | LCSH:Commercial art -- United States -- History -- 19th century -- Themes, motives
全ての件名で検索
LCSH:Commercial art -- United States -- History -- 20th century -- Themes, motives 全ての件名で検索 |
分 類 | DC20:741.6/7/0973 |
書誌ID | 6000435229 |
ISBN | 0486288439 |
NCID | BA30348342 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年9月23日以降
全貸出数:4回
(1年以内の貸出:0回)