Early advertising alphabets, initials, and typographic ornaments / edited by Clarence P. Hornung
(Dover pictorial archive series)
データ種別 | 図書 |
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版 | 4th rev. ed |
出版情報 | New York : Dover Publications , 1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 150 p. : ill. ; 31 cm |
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所在 | 巻 次 | 請求記号 / 配架番号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 資料請求用紙 | 予約 |
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(芸大) 4F書庫 |
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727.8/E | 1219608671 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Abridged ed. of: Handbook of early advertising art. 3rd ed. 1956 Includes bibliographical references (p. 149) |
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著者標目 | Hornung, Clarence Pearson |
統一書名標目 | *Handbook of early advertising art |
件 名 | LCSH:Commercial art LCSH:Decoration and ornament -- History -- 19th century 全ての件名で検索 LCSH:Alphabets LCSH:Initials LCSH:Printers' ornaments |
分 類 | DC20:686.2/24 |
書誌ID | 6000435231 |
ISBN | 0486284050 |
NCID | BA30349232 |
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