Differentiating learning differences from disabilities : meeting diverse needs through multi-tiered response to intervention / John J. Hoover
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Upper Saddle River, NJ : Pearson , c2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 160 p. : ill. ; 28 cm |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 156-160) |
---|---|
著者標目 | *Hoover, John J. |
件 名 | LCSH:Multicultural education -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Education, Bilingual -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Cognitive styles in children -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Second language acquisition |
分 類 | LCC:LC1099.3 DC22:370.117 |
書誌ID | 6000603513 |
ISBN | 9780205608270@0205608272 |
NCID | BB01397024 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)